SLOVI KORIŠĆENJA SAJTA I PRAVILA KUPOVINE


Ovim dokumentom uređuju se uslovi korišćenja mobilne aplikacije i veb-platforme GOODDAYRS, u vlasništvu kompanije GOODDAYRS DOO, sa sedištem u Beogradu, registrovane u skladu sa zakonima Republike Srbije. Aplikacija omogućava korisnicima da uz plaćenu pretplatu pristupe ponudama partnerskih preduzeća koja nude popuste i druge pogodnosti. Partnerima se omogućava promocija i pristup korisničkom saobraćaju.

1. Termini
1.1. Mobilna aplikacija GOODDAYRS – mobilna aplikacija (softverski program) za platforme zasnovane na iOS-u (App Store) i Android-u (Google Play, AppGallery), preuzeta na mobilni uređaj (telefon, tablet ili drugi uređaj).
1.2. Korisnik – fizičko lice koje koristi mobilnu aplikaciju GOODDAYRS.
1.3. Zakonodavstvo – važeće zakonodavstvo Republike Srbije.
1.4. Lični podaci – lični podaci Korisnika koje Korisnik samostalno pruža prilikom registracije ili tokom korišćenja funkcionalnosti mobilne aplikacije GOODDAYRS.
1.5. Podaci – drugi podaci o Korisniku (koji ne spadaju u pojam Ličnih podataka).
1.6. Registracija – dobijanje korisničkog naloga u mobilnoj aplikaciji GOODDAYRS.
1.7. Usluga(e) – usluge koje pruža Operater na osnovu ugovora.
1.8. Partner – pravno ili fizičko lice koje nudi popuste.
1.9. Pretplata – mesečna ili godišnja naknada za pristup ponudama.
1.10. Usluga – sve funkcionalnosti aplikacije.
1.11. Lični podaci – svi podaci o korisniku koji mogu identifikovati lice.

2. Prihvatanje uslova korišćenja mobilne aplikacije
2.1. Ulaskom u mobilnu aplikaciju, kreiranjem korisničkog naloga, plaćanjem Usluga i/ili označavanjem polja „Slažem se sa uslovima“, Korisnik potvrđuje da je pročitao i prihvata ove Uslove korišćenja mobilne aplikacije i Pravilnik o kupovini.
2.2. Na osnovu člana 39. stav 2. Zakona o obligacionim odnosima Republike Srbije, ponuda se smatra prihvaćenom od trenutka kada bilo koje lice preduzme faktičke radnje korišćenja Sajta.
2.3. Sva plaćanja vršiće se u nacionalnoj valuti Republike Srbije – dinaru (RSD).

3. Korišćenje Sajta
3.1. Nalog. Prilikom registracije Korisnik je dužan da pruži tačne podatke i čuva poverljivost lozinke. Sve radnje sa naloga smatraju se izvršenim od strane Korisnika.
3.2. Zabranjeno je:
3.2.1. kršiti važeće zakonodavstvo Republike Srbije;
3.2.2. objavljivati nezakonit, uvredljiv ili obmanjujući sadržaj;
3.2.3. pokušavati da se dobije neovlašćeni pristup Mobilnoj aplikaciji, ometati njen rad, učitavati viruse;
3.2.4. koristiti materijale Mobilne aplikacije u komercijalne svrhe bez pismenog odobrenja Kompanije.
3.3. Intelektualna svojina.
3.4. Linkovi ka spoljnim izvorima.
3.5. Izmene i dostupnost.

4. PRIKUPLJANJE I OBRADA LIČNIH PODATAKA
4.1. Operater prikuplja i čuva samo one Lične podatke koji su neophodni za pružanje Usluga od strane Operatera i za komunikaciju sa Korisnikom.
4.2. Lični podaci mogu se koristiti u sledeće svrhe:
4.2.1. pružanje Usluga Korisniku;
4.2.2. identifikacija Korisnika;
4.2.3. komunikacija sa Korisnikom;
4.2.4. slanje Korisniku reklamnog materijala, informacija i upita;
4.2.5. sprovođenje statističkih i drugih istraživanja.
4.3. Operater, između ostalog, obrađuje sledeće podatke:
4.3.1. prezime, ime;
4.3.2. adresu elektronske pošte;
4.3.3. broj telefona (uključujući mobilni).
4.4. Korisniku je zabranjeno da u Mobilnoj aplikaciji navodi lične podatke trećih lica.

5. Cene, valuta
5.1. Cene u Mobilnoj aplikaciji su navedene u RSD (srpskim dinarima).
5.2. Na sajtu cene mogu biti prikazane i u evrima, isključivo u informativne svrhe.
5.3. Cena je navedena bez uračunatog PDV-a.

6. Postupak i zaključivanje ugovora
6.1. Ugovor o kupovini proizvoda/ pružanju usluga na daljinu smatra se zaključenim od trenutka potvrde porudžbine u Mobilnoj aplikaciji (elektronska pošta „Porudžbina prihvaćena“) i/ili uspešne uplate.
6.2. Potrošač potvrđuje da je blagovremeno obavešten od strane Kompanije o slučajevima kada pravo na odustanak ne važi i daje izričitu saglasnost za pružanje usluge, zbog čega nakon potpunog izvršenja usluge pravo na odustanak od ugovora na daljinu ne postoji (Zakon o zaštiti prava potrošača).
6.3. Pre plaćanja Korisnik je dužan da se upozna sa informacijama na sajtu o prodavcu, usluzi, ukupnoj ceni, pravu na odustanak, načinima komunikacije i sl.
6.3.1. Odaberite vrstu usluge, količinu i kliknite na dugme „plati“.
6.3.2. Popunite obavezna polja u formularu za porudžbinu usluge.
6.3.3. Prihvatite uslove USLOVI KORIŠĆENJA SAJTA I PRAVILA KUPOVINE i nastavite sa plaćanjem.
6.4. Korisnik se saglasuje da dobije elektronski fiskalni račun putem posebne poruke na adresu elektronske pošte navedenu prilikom kupovine usluga.

7. POSTUPAK OBRADA LIČNIH I DRUGIH PODATAKA
7.1. Operater se obavezuje da koristi Lične podatke u skladu sa Zakonom o ličnim podacima Republike Srbije i internim aktima Operatera.
7.2. Lični podaci i drugi Podaci Korisnika ostaju poverljivi, osim u slučajevima kada su ti podaci javno dostupni.
7.3. Operater ima pravo da sačuva arhivsku kopiju Ličnih podataka. Operater ima pravo da čuva Lične podatke i Podatke na serverima izvan teritorije Republike Srbije.
7.4. Operater ima pravo da prenosi Lične podatke i Podatke Korisnika bez saglasnosti Korisnika sledećim licima:
7.4.1. državnim organima, uključujući organe istrage i gonjenja, i organima lokalne samouprave, na njihov motivisani zahtev;
7.4.2. u drugim slučajevima koji su izričito predviđeni važećim zakonodavstvom Republike Srbije.
7.5. Operater ima pravo da prenosi Lične podatke i Podatke trećim licima koja nisu navedena u tački 7.4 ove Politike privatnosti, u sledećim slučajevima:
7.5.1. Korisnik je dao saglasnost za takve radnje;
7.5.2. prenos je neophodan za korišćenje Mobilne aplikacije od strane Korisnika ili za pružanje Usluga Korisniku.
7.6. Operater vrši automatizovanu obradu Ličnih podataka i Podataka.

8. Načini plaćanja i bezbednost veze
8.1. Prihvatljivi načini plaćanja: preko platnih sistema VISA, Mastercard i Maestro, Dina i Amex.
8.2. Zaštita poverljivih podataka o transakcijama. Prilikom unosa podataka platne kartice, poverljive informacije se prenose preko javne mreže u zaštićenom (šifrovanom) obliku, uz korišćenje SSL protokola i PKI sistema, kao najsavremenijih dostupnih kriptografskih tehnologija. Ceo proces plaćanja odvija se na stranicama Institucija. Podaci platne kartice u bilo kom trenutku nisu dostupni našem sistemu.

9. Cena i trajanje pretplate
Pretplata omogućava korisniku pristup punoj funkcionalnosti usluge tokom tri kalendarska meseca od datuma plaćanja. Pretplata košta 450 dinara.
9.1. Način otkazivanja pretplate
Korisnik može otkazati pretplatu u bilo kom trenutku putem podešavanja svog korisničkog naloga u mobilnoj aplikaciji ili u prodavnici aplikacija (Google Play / App Store) gde je pretplata aktivirana.
Otkazivanje stupa na snagu po isteku već plaćenog perioda, a pristup plaćenim funkcijama ostaje omogućen do tog trenutka.
9.2. Povraćaj i delimični povraćaj sredstava
Uplata pretplate za tekući period ne podleže povraćaju, čak i ako korisnik prestane da koristi servis pre isteka plaćenog perioda.
Iznimka je moguća samo u slučaju tehničke greške ili dvostrukog zaduženja, što mora biti potvrđeno od strane korisničke podrške.
Povraćaj sredstava se vrši na isti način na koji je izvršeno plaćanje.
9.3. Obaveštenja i potvrda otkazivanja
Nakon uspešnog otkazivanja pretplate korisnik dobija potvrdu putem elektronske pošte i/ili u vidu obaveštenja u aplikaciji.
9.4. Izmena uslova pretplate
Administracija servisa zadržava pravo da menja cenu i uslove pretplate, uz prethodno obaveštavanje korisnika najmanje 7 dana pre stupanja izmena na snagu.

10. Politika zaštite ličnih podataka. Zaštita privatnosti kupaca
10.1. Obrađujemo lične podatke korisnika u skladu sa načelima zakonitosti, savesnosti, ograničenja svrhe i minimizacije podataka, utvrđenim u Zakonu Republike Srbije „Zakon o zaštiti podataka o ličnosti" („Sl. glasnik RS", br. 87/2018), glava II „Načela", čl. 5; pravnim osnovima obrade po čl. 12.
10.2. Kompanija se obavezuje da štiti poverljivost svih Korisnika. Prikupljamo samo neophodne podatke o klijentima, kao i podatke neophodne za poslovanje.

11. Viša sila Strane su oslobođene odgovornosti za potpuno ili delimično neizvršenje obaveza izazvano okolnostima više sile (viša sila), kao što su prekidi u radu provajdera, nestanak električne energije, ratovi, štrajkovi, epidemije, mere državnih organa i sl. Strana za koju su nastupile takve okolnosti obaveštava drugu stranu u razumnom roku.

12. Izmene uslova Kompanija može menjati ovaj dokument objavljivanjem ažurirane verzije na Sajtu. Bitne izmene stupaju na snagu 7 dana nakon objave; za već plaćene programe važe uslovi na datum kupovine, ako se izmena pogoršava položaj potrošača.

13. Pravo i sporovi
13.1. Na odnose se primenjuje pravo Republike Srbije.
13.2. Sporovi koji nisu rešeni pregovorima podležu nadležnom sudu prema sedištu Kompanije (Beograd).
13.3. U slučaju protivrečja verzije Ugovora na srpskom i ruskom jeziku, primenjivaće se odredbe Ugovora na srpskom jeziku.

14. Kontakti Kompanije
E-mail: goodday.team.srb@gmail.com
Telefon/messenger: +381658116872
БЕОГРАД (САВСКИ ВЕНАЦ) , ВАСЕ ПЕЛАГИЋА 18 ,

Made on
Tilda